1-راست دستین یا چپ دست؟

من اون راست دستی هستم که فکر می کرد اگه چپ دست بشه هوش و ذکاوتش زیاد میشه 

2-نقاشی تون در چ حده؟

 صفر کلوین(273-)

 

3-اسمتونو دوس دارین؟

دو اسمه هستم و هردو اسم بسیار دوست دارم 

یه اسم که همین محمدرضا که اینجا منو میشناسین اکثرا و یکی هم اون اسمی که خانواده صدام می کنند:)

4-شیرینی یا فست فود؟

فست فود + نوشابه فراوان:)

خودم زیاد تو فست فودی کار کردم هر چند الان یادم رفته کار رو ولی هنوز دلم برای اون ساندویچ های هیولایی که واسه خودم برای ناهار درست میکردم تنگ شده (╥_╥)

 

5-دوس دارین که قد همسر ایندتون تقریبا چندسانت باشه؟ (سانت بگینااا)

خب طبیعی که پسرا دختری که ازشون کوتاه تره می پسندن ولی نه البته در اون حد کوتاه که زیر میز گم بشه 

 

7-عمو یا دایی؟

هیچکدوم(البته یه دایی مو یه مقدار)

 

8-خاله یا عمه؟

​​​​​هیچکدوم

 

10-عدد مورد علاقتون؟

۷ 

 

11-اولین وبی که زدین رو، حذف کردین؟

به علت های ظاهرا نامعلوم در بلاگفا فیلتر شدم

 

12-با کی بیشتر از همه صمیمی این، تو بیان؟

 با کسی که ازش خوشم نمیاد اینجا هم صحبت نمیشم

I love you PMC

 

13-بابا و مامانتون تو بیان، کی عه؟

چی شد؟:|

 

14-رو جنس مخالف کراشی؟ 

دانشگاهم که تمام شد فهمیدم کراش چیه!

قبلش فکر میکردم اسلحه است :/

15-مترو یا قطار؟

داداشم خدابیامرز تو راهن اهن کار میکرد

هر چند قطار میبینم یادش میفتم و تلخ میشم ولی همون قطار بهتر از مترو به شرطی کوپه خانوادگی باشه و البته خانواده هم نباشن!

یعنی کوپه اختصاصی بگیری صفا کنی:))

 

16-بنظرت شادی ینی چی؟

یعنی اون حس یا کار که تهش تلخ نیست

 

17-سه تا از صفاتت؟

زیاد میخندم

حافظه ماهی کپور!

زود جوش میارم و البته زود هم بیخال میشم:/

 

18-اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

تا 3-4 سال قبل میخواستم جای همه باشم غیر خودم ولی از وقتی بیشتر خودم شناختم میخوام همین شخصیتم ارتقا بدم

 

19-الان..از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟

کابل های تلفن خونمون دزدیدن و 1ترابایت اینترنت مونده مهلتشم یه ماه دیگه تمام میشه:/

 

20-به چی اعتیاد داری؟

خیال بافی

قدم زدن(تو خونه دور اتاق قدم میزنم بقیه عین جغد منو نگاه می کنند)

آب انار

 

21-اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟

یه لحظه همه ساکت شین ببینم جریان چیه!

 

22- پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟

1.خندیدن و سرحال بودن مامان و بابام

2. دورهمی خانوادگی

3. دور دور اسلامی با دوستان

4. فست فودی یواشکی رفتن با همون رفقا(فست فود واسه مامانم حکم اسراییل داره برای بسیجیا)

5. پول 

 

23-اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

وقت تلف نکن و کارهات تا آخر انجام بده

 

24-چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟

باید ازشون بپرسم

 

25-صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟

مامانم که کله سحر میگه پاشو که لنگ ظهره

بابام هم کلا نمیدونه برنامه کاری من چطوره و نهایتا هر چند ساعت میاد منو بیدار می کنه میپرسه که ساعت چند باید بیدارت کنم؟

 

26-کراشاتون تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)

کراش زدن تو مدرسه پسرانه؟

 

27-تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

آره یه جا کار می کردم و صاحب کار یه خانومی بود چندماه بعد که از کار آمده بودم بیرون یه عکس از خودم که توبسیج گرفته بودم و اسلحه داشتم میخواستم بفرستم برای رفقا فرستادم براش

چند ساعت بعد که پیام داد " به پسر خوشتیپ" فهمیدم چه گندی زدم:/

 

28-یه جمله تاثیرگذار برا مخ زنی؟

به من مستضعف پا میدی؟

 

29-چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

اینجا سعی می کنم شاد باشم و واقعیتم کلی عصبانیت, کم حوصلگی و... داره

 

30-یه دروغی که اینجا ب ما گفتین؟

برای اینکه نخواستم دوست و اشنا اینجا ببینه شاید بگم100% نوشته ناقصه و سر و تهش زدم ولی دروغ به اون صورت نه, اصلا دلیل دروغ گفتن نداشتم اینجا

 

31-تو بیان چندتا اکانت دارین؟

3 تا

یکی همین وب, یکی اوشیدا که خاک میخوره, یکی هم تست قالب!

 

32-اولین دوستتون تو بیان؟

خانوم حوا

 

33-چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟

تو فاز ناله نیستم شاید یکی دو بار در حد خط خوردگی!

 

 

ممنون از زنگ انشا بابت دعوت:)

شروع از اینجا 

 

شما بنویسید دیگه ناز نکنید:)