امروز ظاهرا(!) آخرین امتحان از آخرین ترم دانشگاه دادیم و اینکه می گم ظاهرا داستان داره!

استاد درس معارف لطف کرد گفت این درس امتحان نمی گیرم و 5 دوره از سایت نهاد(یه تعداد دوره تکمیلی آنلاین هست) بگذرونید نمره کامل بگیرید؛ اما وقتی امتحان تمام شد و رفت استاد فرمودن که نه به ما گفتن اون دوره ها فقط 8 نمره داره و بقیه رو باید امتحان بدین! هیچی از امتحان دیگه جا موندیم و افتادیم به التماس استاد نمره بده ولی گفت فقط 8 نمره دست منه و بقیه تو سایت باید امتحان میدادین و سیستم قفله! (شانس ما امتحانات عمومی هماهنگ بود و دانشگاه کاری نمی تونست بکنه!)

تو این وب معمولا از پست طولانی خبری نیست ببینم با این پست چند نفر فراری میشن!

بعد کلی التماس بهم گفت یه کنفرانس 10 دقیقه ای ضبط کن بفرست با 30تا سوال از کتاب که بعدش زنگ بزنم 12 سوال تلفنی ازت بپرسم! که شاید اگه نمره آمد دستم یه کاری بکنم!

من که همش می گفتم هیچی برام مهم نیست دو روز حالم بد خراب بود؛ یه ترم دیگه دانشگاه اونم برای همچین درسی آخه؟ به یزید هم این جریان بگی تایید می کنه ظلم هست به خدا! 

بعد دو روز حالم خوب شد؛ گفتم جهنم! می مونم ترم بعد؛ یک هفته  بعد دانشگاه اعلام کرد به خاطر مشکلات سیستم ها دروس عمومی مجدد امتحان میگیریم منم خوشحال که نجات پیدا کردم

ولی یه شب خونه خالی شد و هرکی رفت دنبال کاری منم که آدم منحرف گفتم تا کسی نیست این کنفرانس این ضبط کنم بفرستم یه دفعه دیدی از اون امتحانم جا موندم حداقل اینجا یه روزنه امیدی باشه

خدا استاد موجی نصیب دانشجو نکنه؛ وقتی براش کنفرانس و سوالات فرستادم و منتظر بودم برای تماس و پرسیدن سوالات هماهنگ کنه حدود 10 دقیقه بعد پیام داد نمره ثبت شد و رفتم نگاه کردم دیدم 19.5 داده موجی!

تازه بعدش مشخص شد که فقط نمره منو چند نفر دیگه ثبت کرده و وقتی رفتن ازش پرسیدن چرا نمره ثبت نکردی گفته بود بهتون گفتم کنفرانس بدین در حالی که فقط به من گفته بود؛ من دیگه نگاه نکردم پیام های گروه نفهمیدم راه به کجا بردن!

بهم گفت باید کانال چک میکردی من اطلاع رسانی کردم بعدش فهمیدم جدا از گروه چندتا کانال دیگه هم داره؛ شما این صحنه مشاهده کن فکر کنم برای بقیه درس ها هم همین داستان داره؛ واسه خودش یه پیام رسان جداست!

( موقعی که داشتم چهره اش سانسور میکردم کلی خندیدم انگار دزد گرفتن)



بریم سراغ دومی؛ 

می دونید تو جمع پسرا یه کلمات خاصی وجود داره (آقایان خوب می دونند از چیا دارم حرف میزنم) که یعنی اگه اون ها رو استفاده کنید کارتون تمامه همون لحظه 

این امتحان آخری اینقدر سخت بود که برای اولین بار تو دوره دانشگاه پول دادم یکی دیگه حل کنه (اعتراف می کنم تو دبیرستان هم یبار سوالات امتحان خریدم: اگه استقبال این پست خوب باشه اونم میگم پس رگباری فالو بشه )

پنج نفری آمدیم دنگی پول گذاشتیم که بخریم ( کل مبلغ 60 تومن بود از 30تا دانشجو همه ناله کردن و 2هزارتومن ندادن ولی تا همین الان دارن ناله می کنند که سوالات حل نکردیم جا موندیم)

بگذریم؛ برای خریدن سوالات همکلاسی ما گفت چون فقط من رمز دوم داشتم همه پول هارو بریزن به حساب من بعد من بزنم به کارت اونی که حل می کرد و اون رفیقمون پیام واریز از من بگیره بفرسته برای طرفی که حل میکرد و  جواب هارو بفرسته برای من و من وقتی دنگ گرفتم جواب هارو بدم بهشون

گفتم الحق که تو یه روز یه مسول مهمی تو این مملکت میشی با این روش حل مشکلت؛ کل پول خودم ریختم و سوالات دادم تو گروه گفتم هرکی و مرامش بیاد دنگش بده؛ جالبه که 10 تومن اضافه ریختن!

دو ساعت بعد این ماجرا رفیقم که دانشگاهش تمام شده رفته یکی از دخترا رو ایستگاه کرده که من جا موندم و تو گروه نبودم و از این حرف ها به منم بدین؛ این خانم هم چون سوالات از من گرفته بود بهم پیام داد که خودت بده که دنگش هم بگیری!

منم گفتم باشه و از این طرف رفیقم پیام میداد بیا سوژه اش کنیم:

این پیام های رفیقم که گفت خرابش نکنم 


میگن احترام رفیق واجبه ( تحقیق کردم روایت جعلیه)




سومی؛

آقا جایی که نمی تونیم بریم زدیم تو کار بازی آنلاین بد جوری هم معتاد شدیم

وسط بازی تیر خورده بودم و هرکار میکردم بسته جون(جان یا همان قلب یا  xp چون اسم ‌دقیقش تو بازی بلد نیستم) بزنم پیدا نشد و یه رفیق نامرد نیامد کمک از اون ور هم طرف دشمن با اون ماشین که تیربار داشت انداخته بود دنبالم؛ هیچی دیگه آخرش پام لیز خورد افتادم مردم از بس کم جون بودم

بازی اینجوریه تو مدتی که رفیقم فرصت داره منو برگردونه به بازی می تونم برم روی شخصیتش و ببینم اون داره چیکار می کنه!

خدایی اون پایین ببینید؛ اینا بهترین جون(xp‌)  های بازی که قدرت 1.5 برابر می کنه به زور اگه تو کل بازی خوش شانس باشی 2-3 دونه گیرت بیاد بعد ببینید این بشر این 19تا رو از  کجا آورده من نمیدونم! (بزنید رو عکس بزرگ میشه)

 


‌ممنون که تا این لحظه با ما بودین!