سیستم اینه همیشه آهنگ که گوش میدم بابام و مامانم اگه باهام باشن هیچوقت کاری به محتوا ندارن؛ یعنی اصلا گوش نمیدن و حرف های خودشونو میزنند

امروز با بابام رفته بودم بیرون یه دفعه رسید به آهنگ یاس اونجایی که میگه "سن که میره بالا تازه می فهمی بی مایه فطیره" و یه دفعه بابام درحالی که داشت راجب چیز دیگه صحبت می کرد یه دفعه گفت اینو راست میگه!

و شروع کرد از کسایی که هواشونو داشت و نامردی کردن و... گفت...

حالا من کف کردم که نکنه بابام تمام این سال ها که آهنگ میذاشتم گوش میداده!

من 

بابام 

رپ 



تولد من که تو بهمن ولی تاریخ شناسنامه رو عید گرفتن؛ این برای زودتر مدرسه رفتن نیست برای دیرتر سربازی رفتنه که اونم آخرش نرفتم و پیچوندم!

ولی تو روستامون وضع خیلی باحال تره؛ مثلا یکی از فامیلا بچه دخترش به دنیا آمده رفته به جا یکی رفته یه شناسنامه دیگه هم به اسم رضا گرفته و گفته اگه پسر بود همینو براش میبرم:/



همین