بیایید چندتا سایت معرفی کنم شاید کمکی بود، تو طراحی کمک می گرفتم از اینها 


1. flatuicolors.com

اگر نیاز به انتخاب رنگ برای کار خودتون دارید یا می خواهید یه صفایی به وبلاگتون بدین این سایت طیف های رنگی جذابی به شما پیشنهاد می کنه


2. colorhunt.co

کارکرد این سایت مشابه سایت اول هست با این تفاوت که طیف های رنگی پیشنهاد میشه توسط سایت که در کنار هم و استفاده ترکیبی جذاب تر میشن


3. facepixelizer.com

به صورت آنلاین می توانید بخشی از یک عکس به سرعت شطرنجی کنید، مناسب برای وقتی که می خواهید عکس خاصی در وبلاگتون منتشر کنید


4. photo-editor.ir

هر دفعه که از این سایت استفاده می کنم صلوات میفرستم به روح صبور سازنده اش، چه حوصله ای داشتی اینو طراحی کردی من حال ندارم یه قالب وبلاگ تغییر بدم!

این سایت یک فوتوشاپ آنلاین و کامل در اختیار شما قرار میده و دیگه توضیح خاصی نیست جز اینکه هنگام ورود به سایت پیشنهاد می کنم گزینه فوتوشاپ نسخه HTML5 انتخاب کنید



5. pixabay.com

این سایت با تصاویر زمینه باکیفیت و حرفه ای هست و البته قندشکن لازم برای استفاده!


6. coverr.co

این سایت پر از ویدیو برای استفاده کاور سایت و مطالب هست؛ شاید هدر وبلاگ مرد بارانی یه مثال خوب از کاریرد این سایت باشه(البته اون کاور یه عکس گیف هست)

این سایت هم قند شکن لازمه ظاهرا!


7. cybermap.kaspersky.com

این سایت کاربرد خاصی نداره برای ما و کارش نمایش آلودگی های در حال انتشار و حملات سایبری هست که توسط شرکت کسپراسکای شناسایی میشه؛ من این سایت فقط به خاطر گرافیکش می پسندم:)


8. keywordtool.io

برای سئو وبلاگ استفاده میشه؛ کافیه یک کلمه وارد کنید و زبان را روی فارسی تنظیم کنید تا کلماتی که دیگران همراه با کلمه مورد نظر شما جستجو می کنند پیدا کنید

استفاده کامل از امکانات این سایت نیاز به ثبت نام دارد


9. virustotal.com

 اگه لینک نا امن دریافت کردید، کافیه نرم افزار یا لینک به این سایت بدین تا سالم بودن و ویروسی نبودن با کلی اطلاعات دیگه در اختیار شما بزاره 

والا هر چی برنامه ایرانی روش آپلود کردم 60تا ایراد گرفته:/



خسته شدید مگه نه ؟  :)