از اونجا که چالش خون بیان کم شده بر آن شدیم که یکم بقیه رو تخلیه کنیم ببینم خدایی ته دلشون چی میگذره؟ 

 

چالش مرام نامه که راه انداختیم یه سند هست با ضمانت اجرایی اخلاقی که به بقیه کاربران وبلاگمون میگه که چه انتظاری ازشون داریم و همینطور چهار چوب رفتاریمون با بقیه کاربران توضیح میده شاید کمی از مزاحمت ها و رو مخ تر از اون انتظارات بیجای بعضی ها کم بشه!

 

من مرام نامه خودمو داخل یه مطلب جدا نوشتم و در منوی ثابت وبلاگ قرار دادم، بخونید و نظرتون بهم بگید ( لینک مرام نامه من )

 

چندتا نکته برای شرکت کنندگان:

  حداقل 5 نفر از دوستاتون (بیانی و غیر بیانی) دعوت کنید

 هم خودتون و هم افرادی که ازشون دعوت می کنید یادآوری کنید مطلب چالش را با دو کلمه کلیدی  چالش مرام نامه  و  چالش مرامنامه  منتشر کنید(نوشتن جدا و سرهم) تا کسانی که من دنبال نمی کنمشون را با کمک گوگل پیدا کنم و لینک کنم:)

 این چالش در واقع منشور اخلاقی وبلاگ شماست پس پیشنهاد می کنم به عنوان پست ثابت و یا در منوی ثابت وبلاگتون قرار بدین

 

 

در پایان دعوت می کنم از : امیر - خانم نویسنده - رفیق نیمه راه - رهام - بلاگی از آن خود - صنما - سید جواد - نقل بلاگ - فانوس - تفکرات یک آرمان - جناب همراز - بی نشون - دکتر مهربون - خانم ارکیده - میس بل - خانم آلا - گاوگیجه - مبهم - عدم و بقیه دوستانی که گویا خاموش کردن چراغ وبشون رو...

 

شرکت کنندگان:

رفیق نیمه راه - day after day - خفگی - زندگی سفید - خانم نویسنده - سمفونی - رنجور - سرزمین آسمان - امیر+ - قدر مطلق - نقل بلاگ - شب های روشنApparition Nastaka - ابر پنبه ای - confused girl - teenagers rock it - عشق کتاب - گلی - بی قفس - ذهن بی ثبات - اشخانی - یک مشت حرف - فانوس - بلاگی از آن خود - علیرضا