06. سی تا حقیقت جالب راجع به خودت بنویس.


کاکتوسا 30تا ؟ حقیقتش ما اینکاره نیستیم، ولی بریم ببینیم تا کجا پیش میریم:)


1. خیلی بیش از حد شوخ و شنگم

2. زود جوش میارم و زود آروم میشم ( کلا زیر 0.5 ثانیه )

3. اول هر کاری مهم نیست موضوعش چیه؛ من با اون کار مخالفم

4. موقع انجام کار من اونی هستم که بدترین اتفاقات در نظر می گیره

5. به لطف مورد چهارم خیلی کارها رو انجام نمیدم

6. به لطف مورد چهارم اگر کاری شروع کنم بقیه به خاطر نسنجیدنش وسط کار می مونند ولی من تا تهش میرم

7. سریع گرم می گیرم

8. برام ساده است که یه موضوع 100 ساله رو یه دقیقه ای بی خیال بشم

9. تا حالا دعوای فیزیکی نکردم (شاید مورد ریز بوده)

10. تو خوراکی تعارف کردن خسیسم

11. خجالت می کشم از کسی کمک بخوام

12. اگه مسئولیت کاری بهم بدن نمی تونم بیخیال باشم واسه همین مسئولیت قبول نمی کنم وبقیه میگن میترسی!

13. اگه برخوردهای اول بد یا خیلی سرد رفتار کنی و بعدا اگر بفهمم امام زمان بودی بازهم دیگه سلامت علیک نمی کنم

14. برای مورد 13 یه برخورد هم کافیه نه چندتا

15. زیاد رو رفتارم با خودم یا بقیه فکر می کنم واسه همین زود زود تصمیم عوض می کنم

16. مزه غذاهارو از هم تشخیص نمیدم زیاد

17. فحش های اختصاصی خودم دارم

18. خودم روزی دو سه بار گم میشم ولی وسایل دیجیتالی ام هیچوقت جا نمیذارم یا گم نمی کنم

19. رازدار خوبی هستم چون اصلا یادم نمی مونه چی بهم گفتی

20. خیلی ها فکر می کنند من رفیقشون هستم ولی من اصلا نمیشناسمشون

21. وقتی حرف میزنم باید واکنش تو چهرت ببینم وگرنه بند 13 اعمال می کنم

22. وقت تلف کن خوبیم، مشاوره هم میدم

23. خوابالویم خوابالو!

24. زود قضاوت می کنم(زیر 0.3 ثانیه) ولی حرفی نمیزنم و تو رابطه اعمال نمی کنم واسه همین بقیه فکر می کنم من اهل قضاوت نیستم

25. از مد و ست پوشیدن و ترکیب لباس هیچی نمیدونم، کت و شلوار و با بارونی زرد می پوشم و دمپایی صندل تو تابستان!

26. راستی یه بار بیشتر تو عمرم کت و شلوار نپوشیدم؛ متنفر از رسمیت!




[ روز ششم ] [ چالش 30 روزه ]