02. در ده سال آینده دوست داری کجا باشی و به چه جایگاهی رسیده باشی؟


خب کار از " دوست داشتن " گذشته و تو سنی نیستم که آرزو کنم؛ کارهایی که امروز انجام میدم به چشم میبینم که فردای من رو میسازه؛ ان شاالله خدا سلامتی بده ببینیم اون روزهای خوب خودمون رو:)

با توجه به برنامه های فعلی، در آینده من یه برنامه نویس اندرویدی هستم که صد البته شرکت خودم رو دارم و این تنها شغل من نیست و در کنارش یه آموزشگاه رو هم مدیریت می کنم و تو کار تلفن همراه و قطعات کامپیوتری هم خواهم بود


اما بازهم یه چیزهایی هست که دوست دارم بخشی از زندگی من رو تشکیل بده چه حالا و چه آینده دور یا نزدیک!

دوست دارم یه موسسه ی خیریه داشته باشم یا به طریقی به جمع زیادی کمک کنم!

دوست دارم یه روزی یه جوری به این کشور خدمت کنم؛ یه بنده خدایی به نقل از یه عزیز افغانستانی می گفت کشور شما برای ما مثل کانادا هست؛ می دونید همین اندک چیزهایی که دارم رو مدیون این کشور هستم و همش رو که از پسش هیچکس بر نمیاد اما گوشه ای از رو حتما جبران می کنم ان شالله:)

دوست دارم کل ایران بگردم، شهرها و رستوران ها و جاهای تفریحی یه قرون برام ارزش ندارن من دوست دارم کل آثار تاریخی از بزرگ تا کوچیکش حتما ببینم:)


و البته کلی دوست دارم های دیگه هم هست که نیاز به توفیق الهی داره تا ببینیم چه تدبیری برامون شده؛ من اعتقادی به اجبار و سرنوشت و... ندارم و کاملا اختیار زندگی و انتخاب های خودم رو دارم ولی این قطعی هست که اختیار همه امور دست ما نیست!

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

ندبیر همه هستی زیبایی و نیکویی است زیرا " الْحَمْدُ " برای زیبایی است





امیرالمومنین امام علی(ع) :  (خطبه 153 نهج البلاغه)

آنچه امروز، پیش می فرستی، فردا بر آن وارد می شوی، پس برای خود در سرای آخرت جایی آماده کن، و چیزی پیش فرست. ای شنونده هشدار، هشدار، ای غفلت زده بکوش، بکوش «هیچ کس جز خدای آگاه تو را با خبر نمی سازد»



[ چالش 30 روزه ] [ روز دوم ]